Translate

3/15/2023

 Music genre

Homework:How do you answer people when they ask you, "What kind of music do you listen to?", when you listen to almost every kind of music? /Як ви відповідаєте людям, коли вони запитують вас: «Яку музику ви слухаєте?», коли ви слухаєте майже будь-яку музику?

  I've encountered this basically my whole life. My dad prefers Queen band. My mom likes country and classic rock. My sister went through her teen years with multiple obsessions including Nirvana and Eminem, and now listens to basically anything that plays on the radio. 

  I listen to all of those and added my own musical interests to my Musical library, not to mention my completely random selection of music on places like spotify and favourite music videos on YouTube. 

  Any time someone asks what music I like, I usually say, "I like a little of everything.", and they always roll their eyes or say some snarky shit like, "Oh so you like heavy metal polka then?" It's tiring. 

   Does anyone else go through this? What's your music interest range and how do you answer this question when asked?

Я стикався з цим практично все своє життя. Мій тато віддає перевагу гурту Queen. Моя мама любить кантрі та класичний рок. Моя сестра в підлітковому віці мала багато нав’язливих захоплень, зокрема Nirvana та Eminem, і тепер слухає практично все, що грає по радіо.

   Я слухаю все це й додаю власні музичні інтереси до своєї музичної бібліотеки, не кажучи вже про свій абсолютно випадковий вибір музики на таких сайтах, як Spotify, і улюблені музичні відео на YouTube.

   Кожного разу, коли хтось запитує, яку музику я люблю, я зазвичай відповідаю: «Мені подобається потроху від усього», і вони завжди закочують очі або кажуть якусь їдку лайно на кшталт: «О, тобі подобається хеві-метал-полька?» Це втомлює.

    Хтось ще проходить через це? Який діапазон ваших музичних інтересів і як ви відповідаєте на це запитання?

Немає коментарів: