Загальноєвропейські рекомендації
з мовної освіти
Рівні:
Усі, хто вивчає іноземну
мову, розподіляються на шість рівнів:
·
A Елементарний користувач
·
A1 Інтродуктивний або «відкриття»
·
A2 Середній або «виживання»
·
B Незалежний користувач
·
B1 Рубіжний
·
B2 Просунутий
·
C Досвідчений користувач
·
C1 Автономний
·
C2 Компетентний
Передбачається, що учень здатен писати,
слухати, говорити та читати на кожному з рівнів.
Група рівнів
|
A
|
B
|
C
|
|||
Назви груп рівнів
|
Елементарний користувач
|
Незалежний користувач
|
Досвідчений користувач
|
|||
Рі-вень
|
A1
|
A2
|
B1
|
B2
|
C1
|
C2
|
Назва рівня
|
Інтродуктивний
|
Середній
|
Рубіжний
|
Просунутий
|
Автономний
|
Компетентний
|
Опис
|
·
Розуміє та використовує знайомі
щоденні вирази та найбазовіші фрази, що спрямовані на задоволення конкретних
потреб.
·
Може представити себе та інших та може
задавати питання щодо особистих деталей та відповідати на них. Наприклад, про
місце проживання, знайомих та про речі, що він/вона має.
·
Може взаємодіяти найпростішим
способом, якщо інша людина говорить повільно та чітко і готова допомогти.
|
·
Розуміє речення та вирази, що часто
використовуються в областях безпосереднього стосунку (наприклад, основну
особисту та сімейну інформацію, покупки, місцева географія, працевлаштування).
·
Може спілкуватись у простих та
рутинних ситуаціях, що вимагають простого і прямого обміну інформацією на
знайомі чи побутові теми.
·
Може описати у простих словах питання
свого походження, найближче середовище та пояснити безпосередні потреби.
|
·
Розуміє основні ідеї простих чітких даних
зі знайомих областей, що регулярно зустрічаються на роботі, в школі, на
відпочинку тощо.
·
Може спілкуватись в більшості
ситуацій, що можуть виникнути під час подорожування в районі, де говорять на
цій мові.
·
Може скласти зв'язне повідомлення на
теми, які знайомі чи які відносяться до особистих інтересів.
·
Може описати враження, події, мрії,
надії і прагнення, викласти і обґрунтувати свою думку та плани.
|
·
Розуміє основні ідеї складних текстів
на абстрактні і конкретні теми, в тому числі технічні теми, що стосуються
його/її спеціалізації.
·
Може взаємодіяти з певною мірою
побіжності та безпосередньості, що робить регулярну взаємодію з носіями мови
можливою без напруги для кожної зі сторін.
·
Вміє робити чіткі, детальні
повідомлення по широкому колу питань і може викласти свій погляд на основну
проблему, показати переваги та недоліки різних варіантів.
|
·
Розуміє широкий спектр складних і
довгих текстів, розпізнає приховане значення.
·
Може висловлюватись вільно і безпосередньо,
без особливих труднощів з підбором слів і виразів
·
Може використовувати мову гнучко та
ефективно для соціальної, наукової і професійної діяльності.
·
Може створювати чіткий, добре структурований,
детальний текст на складні теми, демонструючи володіння організаційними моделями,
засобами зв'язку та об'єднанням елементів тексту.
|
·
Розуміє практично все, що чув або
читав.
·
Може узагальнити інформацію з різних
усних та письмових джерел, поєднувати аргументи та думки у пов'язаний текст.
·
Може висловлюватись безпосередньо,
дуже вільно і точно, відрізняючи тонкі відтінки значень навіть в найскладніших
ситуаціях.
|
Ці описи можна використовувати до
будь-якої з мов, що використовується у Європі.
Cambridge ESOL заявляє, що достатньо наступної кількості годин:
A2,
180—200; B1, 350—400; B2, 500—600; C1, 700—800, та C2, 1,000-1,200.
Немає коментарів:
Дописати коментар