Translate

5/31/2018


                  Загальноєвропейські рекомендації 

                               з мовної освіти

                                       Рівні:
*       Усі, хто вивчає іноземну мову, розподіляються на шість рівнів:
·         A Елементарний користувач
·         A1 Інтродуктивний або «відкриття»
·         A2 Середній або «виживання»
·         B Незалежний користувач
·         B1 Рубіжний
·         B2 Просунутий
·         C Досвідчений користувач
·         C1 Автономний
·         C2 Компетентний
Передбачається, що учень здатен писати, слухати, говорити та читати на кожному з рівнів.
Група рівнів
A
B
C
Назви груп рівнів
Елементарний користувач
Незалежний користувач
Досвідчений користувач
Рі-вень
A1
A2
B1
B2
C1
C2
Назва рівня
Інтродуктивний
Середній
Рубіжний
Просунутий
Автономний
Компетентний
Опис
·         Розуміє та використовує знайомі щоденні вирази та найбазовіші фрази, що спрямовані на задоволення конкретних потреб.
·         Може представити себе та інших та може задавати питання щодо особистих деталей та відповідати на них. Наприклад, про місце проживання, знайомих та про речі, що він/вона має.
·         Може взаємодіяти найпростішим способом, якщо інша людина говорить повільно та чітко і готова допомогти.
·         Розуміє речення та вирази, що часто використовуються в областях безпосереднього стосунку (наприклад, основну особисту та сімейну інформацію, покупки, місцева географія, працевлаштування).
·         Може спілкуватись у простих та рутинних ситуаціях, що вимагають простого і прямого обміну інформацією на знайомі чи побутові теми.
·         Може описати у простих словах питання свого походження, найближче середовище та пояснити безпосередні потреби.
·         Розуміє основні ідеї простих чітких даних зі знайомих областей, що регулярно зустрічаються на роботі, в школі, на відпочинку тощо.
·         Може спілкуватись в більшості ситуацій, що можуть виникнути під час подорожування в районі, де говорять на цій мові.
·         Може скласти зв'язне повідомлення на теми, які знайомі чи які відносяться до особистих інтересів.
·         Може описати враження, події, мрії, надії і прагнення, викласти і обґрунтувати свою думку та плани.
·         Розуміє основні ідеї складних текстів на абстрактні і конкретні теми, в тому числі технічні теми, що стосуються його/її спеціалізації.
·         Може взаємодіяти з певною мірою побіжності та безпосередньості, що робить регулярну взаємодію з носіями мови можливою без напруги для кожної зі сторін.
·         Вміє робити чіткі, детальні повідомлення по широкому колу питань і може викласти свій погляд на основну проблему, показати переваги та недоліки різних варіантів.
·         Розуміє широкий спектр складних і довгих текстів, розпізнає приховане значення.
·         Може висловлюватись вільно і безпосередньо, без особливих труднощів з підбором слів і виразів
·         Може використовувати мову гнучко та ефективно для соціальної, наукової і професійної діяльності.
·         Може створювати чіткий, добре структурований, детальний текст на складні теми, демонструючи володіння організаційними моделями, засобами зв'язку та об'єднанням елементів тексту.
·         Розуміє практично все, що чув або читав.
·         Може узагальнити інформацію з різних усних та письмових джерел, поєднувати аргументи та думки у пов'язаний текст.
·         Може висловлюватись безпосередньо, дуже вільно і точно, відрізняючи тонкі відтінки значень навіть в найскладніших ситуаціях.
*       Ці описи можна використовувати до будь-якої з мов, що використовується у Європі.
             Cambridge ESOL заявляє, що достатньо наступної кількості годин:
             A2, 180—200; B1, 350—400; B2, 500—600; C1, 700—800, та C2, 1,000-1,200.



Немає коментарів: