Translate

3/28/2024

Мистецтво реклами

 Брендові слогани

Логотипи відомих брендів   

 


Вправа 1   Візуальне сприйняття інформації.

                           Visual perception of information.



Think Different

Думай інакше


 Just do it!

Просто зроби це!


Things Go Better With Coke

Справи з Колою йдуть ще краще

          


Impossible is Nothing

Неможливе- можливо

That’s what I like

Ось, що мені подобається

                                                

Forever faster

Завжди перший

        

 I am loving it

Це те ,  що я люблю

Imagine the Possibilities

Уяви можливості

Your potential. Our passion

Ваші можливості. Наша пристрасть

Don’t Be Evil

Не завдай нікому зла

The Freshmaker

Свіжість, яка оживляє

Quality Never Goes Out of Style

Якість ніколи не виходить з моди


Obey Your Thirst

Слухай свою спрагу

Have it Your Way

Все за вашим бажанням


Taste the Rainbow

Смакуйте веселощі

The Quicker Picker Upper

Швидкий та надійний


Melts In Your Mouth, Not In Your Hands

Тане в роті, а не в руках

The Ultimate Taste Sensation

Незабутній смак


Вправа 2  Корисні слова та фрази англійською

про рекламу та маркетинг

   Реклама - одна зі сфер сучасного життя, якої неможливо уникнути. Тому чому б нам не навчитися говорити про рекламу та її численні прояви. Значна частина подібної термінології стає міжнародною, впевнено потрапляючи і у нашу рідну мову.

 

По-перше, навчимося не плутати слова advertising та advertisement:

advertising [ˈædvətaɪzɪŋ], uncountable – реклама (як сфера бізнесу);

advertising campaign рекламна кампанія;

a career in advertising – карєра у рекламі;

Both candidates are spending millions on advertising – обидва кандидати витрачають мільйони на рекламу;

 

advertisement [ədˈvɜːtəzmənt], countable, зверніть увагу на інший, ніж в advertising наголос – реклама, рекламне оголошення, рекламний ролик та інші одиниці реклами; скорочується до advert та ad;

Наприкладa newspaper / television / TV / Internet advertisement; a car advertisement;

Також вживається із for: advertisement for – реклама чогось;

She saw an advertisement for a ski vacation вона побачила рекламу лижного курорту;

put / place an advertisement in розмістити рекламу (в газету, журнал);

post an advertisement on запустити рекламу в інтернеті;

run / carry an advertisement – випускати, транслювати рекламу;

!!! Broadcasters are no longer allowed to run cigarette advertisements трансляторам більше не дозволено показувати рекламу сигарет;

answer an advertisement – відповісти на рекламу, звернутися за оголошенням.

 

Види реклами:

commercial [kəˈmɜrʃəl ] – рекламний ролик на телебаченні або на радіо;

commercial break – рекламна пауза;

jingle – музичний рекламний ролик (на радіо, телебаченні тощо);

in-store demo / in-store promotion – демонстрація і реклама товару в магазині;

outdoor advertising зовнішня реклама;

transit advertising – реклама, яку покупці бачать в дорозі: на та у транспортних засобах, на білбордах;

billboard / roadside sign / hoarding – білборд, вивіска вздовж дороги;

banner ad – рекламна розтяжка (над дорогою, в інтернеті);

pop-up ad – реклама в інтернеті, що спливає і заважає перегляду веб-сторінок;

!!! You can install software that blocks unwanted pop-up advertisements – можна встановити програмне забезпечення, яке блокує небажану спливаючу рекламу;

brochure / booklet – буклет, брошура, тоненька книжечка, зазвичай надає детальну інформацію або описує асортимент товарів та послуг;

leaflet / flier – лифлет, рекламний листок, флаєр;

poster – постер, плакат;

outdoor sign / shop sign – вивіска;

shop window – вітрина;

slogan – слоган, коротка впізнавана фраза, що вживається для реклами;

motto – девіз;

testimonial – свідчення, рекомендації від покупців, розміщені в інтернеті;

classified ad / want ad / small ad – коротке рекламне оголошення (наприклад, в газеті);

mailshot – поштова розсилка;

spam / junk mail – спам, небажана реклама у листах;

sponsorship, to sponsor спонсування, бути спонсором;

 

Інші корисні вирази:

audience [ˈɑdiəns] – аудиторія;

target audience / group цільова аудиторія;

(media) coverage – висвітлення якогось предмета у засобах масової інформації;

effective reach – ефективне охоплення аудиторії;

mass media / media / mass communication – засоби масової інформації;

opinion maker людина, яка впливає на формування громадської думки;

circulation – тираж;

copywriter – людина, яка пише рекламні тексти (дієслівна форма to write copy);

to promote – просувати, рекламувати, популяризувати;

feedback – відгук;

subscriber – абонент, підписник;

visual appeal – зовнішня привабливість;

consumer – споживач;

brand – бренд;

market leader – лідер ринку;

marketing survey маркетингове дослідження;

E-commerce – тогрівля в інтернеті, електронна комерція;

online store / online shop / internet-shop / e-commerce company інтернет-магазин;

packaging упаковка, процес упаковування;

product range асортимент;

public relations – пі ар, процес підтримання хорошої репутації компанії у суспільстві;

eye-catcher – щось, що впадає в око, не залишається непоміченим;

launch – запустити на ринок продукт;

U.S.P. Unique Selling Proposition – унікальна пропозиція;

brand awareness – упізнаваність бренду, обізнаність людей про бренд;

to cold call – робити "холодні дзвінки" - телефонувати потенційним клієнтам, які не знають про компанію, пропонуючи товари;

word of mouth – сарафанне радіо, коли інформація розповсюджується через друзів і знайомих;

generic advertising – реклама, що просуває певний тип продукції, а не конкретний бренд. Наприклад, "English is good for you!" :)

Вправа 3  Читаємо, міркуємо.

                             read, think.

  Реклама - найвпливовіший метод впливу на людину. Реклама – діалог між продавцем і споживачем, де продавець виражає свої наміри через рекламні засоби, а споживач – зацікавленістю в даному товарі. Якщо покупець не виявив інтерес, то мета рекламодавця не досягнута

*Тренд – основна тенденція до змін. 

*Бренд - комплекс понять уявлення людей відносно товару.   

*ЛОГОТИП – графічний знак, емблема або тестовий символ, характеризуючий обєкт. 

 *Рекламний слоган - лаконічна, легко запам'ятовується фраза, що виражає суть рекламного повідомлення.

   Види слоганів:

     Пов'язані - включають назви продукту. Такий слоган не роздільний від назви. «Ваша кицька купила б "Whiskas

     Прив'язані - співвідносяться з назвою ритмічно і фонетично. Тобто даний слоган можна використовувати без назви товару, але тоді він не буде зрозумілий.

    Вільні - вони самодостатні і незалежні: "Аромат, який зближує."

Золоті правила реклами

Рекламне повідомлення має бути. Коротким 70% відеоряду. Цікавим. Достовірним. Зрозумілим. Динамічним. Повинно повторюватися. Повинно виділятися серед інших рекламних повідомлень.

   Про ідеали нації можна судити по її рекламі.                                                       Норман Дуглас

   Творчість без стратегії називається мистецтвом. Творчість із стратегією називається рекламою.                          Джефф Річардс 

     Приклади слоганів.

Toyota. Управляй мрією!

Є речі які не можна купити. Для всього іншого є Master Card.

Немає Cookies, немає проблем.                         

Nike – спорт як релігія

Amazon — легенда інтернет-магазинів.

Samsung — король побутової техніки.

IKEA – затишок і комфорт..

Apple – яблучна лихоманка.

Advertising is the most influential method of influencing a person.Advertising is a dialogue between the seller and the consumer, where the seller expresses his intentions through advertising means, and the consumer expresses his interest in the given product. If the buyer has not shown interest, then the advertiser's goal has not been achieved.

*Trend is the main tendency to change. 

 *Brand is a set of concepts of people's ideas about the product. 

*LOGO - graphic sign, emblem or test symbol characterizing an object. 

*Advertising slogan - a concise, easy to remember phrase that expresses the essence of the advertising message.

    Types of slogans:

      Related - include product names. Such a slogan is not separate from the name. "Your pussy would buy "Whiskas""

      Tied - correspond to the name rhythmically and phonetically. That is, this slogan can be used without the name of the product, but then it will not be clear.

    Free - they are self-sufficient and independent: "A fragrance that brings people together."

 Golden rules of advertising

Advertising message should be. Short 70% of the video sequence. interesting Reliable. Understood. Dynamic. Must be repeated. Must stand out from other advertising messages

   The ideals of a nation can be judged by its advertising.                                   Norman Douglas

   Creativity without a strategy is called art. Creativity with a strategy is called advertising.                                 Jeff Richards

  

  Examples of slogans.

Toyota. Control the dream!

There are things that cannot be bought. For everything else, there is a Master Card.

No cookies, no problem.

Nike is sport as a religion

Amazon is a legend of online stores.

Samsung is the king of home appliances.

IKEA - coziness and comfort..

Apple - apple fever.

Вправа  4  Обговоримо Негативний вплив/Позитивний вплив  реклами.

Let's discuss Negative Impact/Positive Impact of Advertising.

Вправа  5 Створити власний варіант реклами. Практичне завдання + Захист

Create your own version of advertising. Practical task

Поради  

  • https://marketing.link/uk/reklamne-ogoloshennya-prikladi-j-poradi-yak-napisati/

  • Дивись, міркуй, креативь! 


!!! Шановний! 

Наступний бренд буде твій!  (:


ЦІКАВО!  Що таке Digital Out-of-Home (DOOH) 
                    реклама та як вона працює?

   Спостерігається модифікація і самих DOOH-каналів. До відео поступово додаються аудіо, обємність (3D) і динамічність креативів, роблячи таку рекламу максимально інтерактивною.

*** DOOH-конструкція 3D кота на рекламному щиті в Токіо

3/18/2024

 


Аудіювання Природа. Навколишнє середовище. 

Task 1:  Write  answers the following questions.

1.     What are some different kinds of disasters?

2.     What kinds of disasters are common in your country?

3.     How are families affected by disasters?

4.     Can you name a few of each type?

5.     Where do they usually often occur?

6.     What can you do to prepare for a disaster?

7.     What are some essential things that are needed after a natural disaster?

TASK 2: LISTENING     Watch a video about tsunami http://www.youtube.com/watch?v=j9JDzBTwiig&NR=1

and fill in the missing information in the following table.

1 The origin of the word ‘tsunami’

 

2 The original meaning of the word

 

3 Maximum speed in deep water

 

4 Maximum height in deep water

 

5 The distance a tsunami wave can cover on a coast

 

6 Time between the waves hit a coast

 

7 The date of the biggest tsunami ever recorded

 

8 Number of victims

 

9 Location of  the PTWC

 

10 Working hours at the PTWC

 

11 Scientists’ work

 

12 What to do in case of a tsunami

Task 3: Listening     Watch the first two and a half minutes of the video again and decide whether the following statements are True or False.

1 Tsunamis hit unexpectedly.

2 You can hear nothing before a tsunami strikes.

3 The Japanese have known tsunamis for a long time.

4 Tsunamis are the result of earthquakes.

5 You can only experience a tsunami near the centre of an earthquake.

6 An ocean liner usually is not turned over by a tsunami if it sails in deep water.

Task 4: What do you think about ecological problems? 



3/13/2024

 

Can you
...?

Вірш

Переклад

👍Can you hop like a rabbit?

Can you jump like a frog?

Can you walk like a duck?

Can you run like a dog?

👍Can you fly like a bird?

Can you swim like a fish?

And be still, like a good child,

As still as you wish.

👍Чи можеш ти стрибати як кролик?

Можеш стрибати як жаба?

Можеш ходити як качка?

Можеш бігати як собака?

👍Можеш літати як птах?

Можеш плавати як риба?

І не рухайся, як хороша дитина,

Так довго як захочеш.

           


          G