Мистецтво реклами
Брендові слогани
Логотипи відомих брендів
Вправа 1 Візуальне сприйняття інформації.
Visual perception of information.
Думай
інакше
Просто
зроби це!
Things Go Better With Coke
Справи з Колою йдуть ще краще
Неможливе- можливо
That’s what I like
Ось, що мені подобається
Forever faster
Завжди перший
Це те , що я люблю
Imagine the Possibilities
Уяви можливості
Your potential. Our passion
Ваші можливості. Наша пристрасть
Don’t Be Evil
Не завдай нікому зла
The Freshmaker
Свіжість, яка оживляє
Quality Never Goes Out of
Style
Якість ніколи не
виходить з моди
Obey Your Thirst
Слухай свою спрагу
Have it Your Way
Все за вашим бажанням
Taste the Rainbow
Смакуйте веселощі
The Quicker Picker Upper
Швидкий та надійний
Melts In Your Mouth, Not
In Your Hands
Тане в роті, а не в руках
The Ultimate Taste Sensation
Незабутній смак
Вправа 2 Корисні слова
та фрази англійською
про рекламу та маркетинг
Реклама -
одна зі сфер сучасного життя, якої неможливо уникнути. Тому чому б нам не
навчитися говорити про рекламу та її численні прояви. Значна частина подібної термінології
стає міжнародною, впевнено потрапляючи і у нашу рідну мову.
По-перше, навчимося не плутати слова advertising та
advertisement:
advertising [ˈædvətaɪzɪŋ],
uncountable – реклама (як сфера бізнесу);
advertising campaign – рекламна кампанія;
a career in advertising – кар’єра у рекламі;
Both candidates are spending millions on advertising – обидва кандидати витрачають мільйони на рекламу;
advertisement [ədˈvɜːtəzmənt], countable, зверніть увагу на інший,
ніж в advertising наголос – реклама, рекламне оголошення, рекламний ролик та інші одиниці реклами; скорочується до advert та ad;
Наприклад, a
newspaper / television / TV / Internet advertisement; a car advertisement;
Також вживається із for: advertisement
for – реклама чогось;
She saw an advertisement for a ski vacation – вона побачила рекламу лижного курорту;
put / place an advertisement in – розмістити рекламу (в газету, журнал);
post an advertisement on – запустити рекламу в інтернеті;
run / carry an advertisement – випускати, транслювати рекламу;
!!! Broadcasters are no longer allowed to run
cigarette advertisements – трансляторам більше не дозволено показувати рекламу сигарет;
answer an advertisement –
відповісти на рекламу, звернутися за оголошенням.
Види реклами:
commercial [kəˈmɜrʃəl
] – рекламний ролик на телебаченні або на радіо;
commercial break –
рекламна пауза;
jingle –
музичний рекламний ролик (на радіо, телебаченні тощо);
in-store demo / in-store promotion – демонстрація і реклама товару в магазині;
outdoor advertising – зовнішня реклама;
transit advertising – реклама, яку покупці бачать в дорозі:
на та у транспортних засобах,
на білбордах;
billboard / roadside sign / hoarding – білборд, вивіска вздовж дороги;
banner ad –
рекламна розтяжка (над дорогою, в інтернеті);
pop-up ad –
реклама в інтернеті, що спливає і заважає перегляду веб-сторінок;
!!! You can install software that blocks unwanted pop-up advertisements – можна встановити
програмне забезпечення, яке блокує небажану спливаючу рекламу;
brochure / booklet – буклет,
брошура, тоненька книжечка, зазвичай надає детальну інформацію або описує
асортимент товарів та послуг;
leaflet / flier – лифлет,
рекламний листок, флаєр;
poster – постер, плакат;
outdoor sign / shop sign – вивіска;
shop window –
вітрина;
slogan –
слоган, коротка впізнавана фраза, що вживається для реклами;
motto –
девіз;
testimonial –
свідчення, рекомендації від покупців, розміщені в інтернеті;
classified ad / want ad / small ad –
коротке рекламне оголошення (наприклад, в газеті);
mailshot – поштова розсилка;
spam / junk mail –
спам, небажана реклама у листах;
sponsorship, to sponsor – спонсування, бути спонсором;
Інші корисні вирази:
audience [ˈɑdiəns] – аудиторія;
target audience / group – цільова аудиторія;
(media) coverage –
висвітлення якогось предмета у засобах масової інформації;
effective reach – ефективне охоплення аудиторії;
mass media / media / mass communication – засоби масової інформації;
opinion maker – людина,
яка впливає на формування громадської думки;
circulation – тираж;
copywriter – людина, яка пише рекламні тексти (дієслівна форма to write copy);
to promote –
просувати, рекламувати, популяризувати;
feedback –
відгук;
subscriber –
абонент, підписник;
visual appeal –
зовнішня привабливість;
consumer –
споживач;
brand – бренд;
market leader – лідер ринку;
marketing survey – маркетингове дослідження;
E-commerce – тогрівля в інтернеті, електронна комерція;
online store / online shop / internet-shop /
e-commerce company – інтернет-магазин;
packaging – упаковка,
процес упаковування;
product range – асортимент;
public relations – пі ар, процес підтримання хорошої репутації компанії у суспільстві;
eye-catcher –
щось, що впадає в око, не залишається непоміченим;
launch –
запустити на ринок продукт;
U.S.P. Unique Selling Proposition – унікальна пропозиція;
brand awareness – упізнаваність бренду,
обізнаність людей про бренд;
to cold call –
робити "холодні дзвінки" - телефонувати потенційним клієнтам, які не
знають про компанію, пропонуючи товари;
word of mouth –
сарафанне радіо, коли інформація розповсюджується через друзів і знайомих;
generic advertising – реклама, що просуває певний тип продукції, а не конкретний бренд. Наприклад, "English is good for you!" :)
Вправа 3 Читаємо, міркуємо.
read, think.
Реклама - найвпливовіший метод впливу на людину. Реклама – діалог між продавцем і споживачем, де продавець виражає свої наміри через рекламні засоби, а споживач – зацікавленістю в даному товарі. Якщо покупець не виявив інтерес, то мета рекламодавця не досягнута*Тренд – основна тенденція до змін.*Бренд - комплекс понять уявлення людей відносно товару.*ЛОГОТИП – графічний знак, емблема або тестовий символ, характеризуючий обєкт. *Рекламний слоган - лаконічна, легко запам'ятовується фраза, що виражає суть
рекламного повідомлення.
Види
слоганів:
Пов'язані - включають
назви продукту. Такий слоган не роздільний від назви. «Ваша кицька купила б
"Whiskas "»
Прив'язані -
співвідносяться з назвою ритмічно і фонетично. Тобто даний слоган можна
використовувати без назви товару, але тоді він не буде зрозумілий.
Вільні - вони самодостатні і незалежні: "Аромат, який зближує."Золоті правила реклами Рекламне повідомлення має бути. Коротким 70% відеоряду. Цікавим. Достовірним. Зрозумілим. Динамічним. Повинно повторюватися. Повинно виділятися серед інших рекламних повідомлень. Про ідеали нації можна судити по її рекламі. Норман Дуглас Творчість без стратегії називається мистецтвом. Творчість із стратегією називається рекламою. Джефф Річардс Приклади слоганів. Toyota. Управляй мрією! Є речі які не можна купити. Для всього іншого є
Master Card. Немає Cookies, немає проблем. Nike – спорт як релігія Amazon — легенда інтернет-магазинів. Samsung — король побутової техніки. IKEA – затишок і комфорт.. Apple – яблучна лихоманка. |
Advertising is the most
influential method of influencing a person.Advertising is a dialogue between
the seller and the consumer, where the seller expresses his intentions
through advertising means, and the consumer expresses his interest in the
given product. If the buyer has not shown interest, then the advertiser's
goal has not been achieved.
*Trend is the main tendency to change.*Brand is a set of concepts of people's ideas about the product.*LOGO - graphic sign, emblem or test symbol characterizing an object.*Advertising
slogan - a concise, easy to remember phrase that expresses the essence of the
advertising message.
Types of slogans:
Related - include product names. Such a
slogan is not separate from the name. "Your pussy would buy
"Whiskas""
Tied - correspond to the name
rhythmically and phonetically. That is, this slogan can be used without the
name of the product, but then it will not be clear.
Free - they are self-sufficient and
independent: "A fragrance that brings people together."
Golden rules of advertising Advertising message should be. Short 70% of the video sequence. interesting Reliable. Understood. Dynamic. Must be repeated. Must stand out from other advertising messages The ideals of a nation can be judged by its advertising. Norman Douglas Creativity
without a strategy is called art. Creativity with a strategy is called
advertising.
Jeff Richards Examples of slogans. Toyota. Control the dream! There are things that
cannot be bought. For everything else, there is a Master Card. No cookies, no problem. Nike is sport as a religion Amazon is a legend of
online stores. Samsung is the king of home
appliances. IKEA - coziness and
comfort.. |
Вправа 4 Обговоримо Негативний
вплив/Позитивний вплив реклами.
Let's
discuss Negative Impact/Positive Impact of Advertising.
Вправа 5 Створити власний варіант реклами. Практичне завдання + Захист
Create your own version of advertising. Practical task
Поради
- https://marketing.link/uk/reklamne-ogoloshennya-prikladi-j-poradi-yak-napisati/
- Дивись, міркуй, креативь!
!!! Шановний!
Наступний бренд буде твій! (:
Спостерігається модифікація і самих
DOOH-каналів. До відео поступово додаються аудіо, об’ємність (3D) і динамічність креативів, роблячи таку рекламу максимально інтерактивною.