Translate

6/06/2023

Should/shouldn't

Cлово «should» перекладається, як «варто/слід» і використовується для того, щоб порадити щось людині, дати рекомендацію, яка не є обов’язковою, але ми вважаємо це гарною ідеєю. 

Це слово має лише дві форми: форму теперішнього часу і минулого і оскільки слово є сильним – вживання в нього особливе.

Теперішній час Минулий час
Should V1 – слід/варто Should V3 – слід було/варто було 
ПрикладПереклад 
You should try.Тобі слід спробувати.
He should invite her.Йому варто запросити її.
They should call him back.Їм варто передзвонити йому.
ПрикладПереклад
You shouldn`t  go there.Тобі не слід туди йти.
She shouldn`t listen to them.Їй не варто їх слухати.
We shouldn`t be nervous.Нам не варто нервуватися.
ПрикладПереклад
Should I ask him?Мені варто запитати його?
Should she do it?Їй це варто зробити?
Should they discuss this situation?Їм слід обговорити цю ситуацію?

Дієслово шуд часто використовують, щоб виконати дані дії: висловити пораду, жалість, ймовірність або навіть критику, так само слово “should” використовується в умовних реченнях. Тобто, у цього слова є безліч застосувань.



I ..... hurry 
to school!    




 I`m hungry! I .... eat everything right now!

 This film is super! You ..... watch it.You .... drink so much coffee!
                   You .... drink so much coffee!

SHOULD-SHOULDN´T - HEALTHY HABITS

 





6/05/2023


    4 типи питань в англійській мові

https://englishprime.ua/uk/vidy-voprosov-v-anglijskom-yazyke/

1.  ***Загальні питання або питання «Так/Ні» 

                                                                                                      

Звичайні питання, на які можна відповісти простим «так» або «ні», логічно називаються «так/ні» питаннями.

Як правило, таке запитання стосується всього речення, а не його окремої частини.

Наприклад:

·                 Do you like this country? 

·                 Does Jane know about your new job? 

·                 Can I call my sister? 

·                 Is it cold outside? 

·                 Are they ready for the trip? 

·                 Are you hungry? 

Щоб поставити загальні запитання, слід використовувати відповідну підвищувальну інтонацію в кінці речення.

Відповіддю може бути коротке «так» або «ні». Також можна відповісти більш розширено: «Yes, I do.» «No, I don’t like this country.» Відповідь на запитання залежить від вжитого дієслова.

Постарайтеся запам’ятати основну формулу: відповідайте на запитання так, як воно було поставлене.

Якщо запитання починається з форми дієслова «to be» – am, is, are – тоді дайте відповідь «Yes, I am/he is/they are» або «No, I am not/he isn’t/they aren’t».

Схожа ситуація виникає з допоміжними дієсловами (do/does, did, will, have/has):

·                 Did she clean the room? – Yes, she did/No, she didn’t.

·                 Have you done your homework? – Yes, I have/ No, I haven’t.

·                 Will you buy that dress? – Yes, I will/ No, I won’t.

2.  ***Спеціальні питання  


В спеціальному питанні, як ви можете здогадатися, використовується певне слово на початку речення, щоб поставити конкретне запитання. Питальні слова who, what, where, when, why, how, how many тощо використовуються на початку запитання:

·                 Where is he from? 

·                 When did you come here? 

·                 How did you meet her? 

·                 How many eggs do we need for this cake? 

·                 Whose children are playing in the yard? 

Зверніть увагу, що питання про предмет (хто? що?) мають свою особливу структуру; вони не вимагають допоміжного дієслова, а підмет замінюється питальним словом.

Наприклад:

·                 We go to the cinema. – Who goes to the cinema?

·                 The glass is on the table. – What is on the table?

·                 Most girls here wear skirts. – Who wears skirts here?

Як ви можете бачити, після питальних слів «хто» і «що» слід вживати форму третьої особи однини дієслова.

Ми використовуємо спеціальні питання в англійській мові, щоб отримати конкретну інформацію. Це передбачає, що відповідь буде більш детальною.

Ви можете знайти більше інформації на цю тему в нашій статті про основні питання для невеликої розмови.

3.  ***Альтернативні питання 

 Альтернативні питання – це питання, які пропонують вибір із кількох варіантів відповіді (ви можете порівняти їх з питаннями на іспитах з вибором відповідей). Вони складаються з двох частин, які з’єднані сполучником «або».

Питання на вибір можуть бути як загальними, відкритими, так і більш конкретними. Якщо питання не зосереджено на суб’єкті речення, потрібна повна відповідь.

Наприклад:

·                 Does she like ice cream or sweets? – She likes ice cream.

·                 Where would you go, to the cinema or the theatre? – I would go to the cinema.

·                 Is he a teacher or a student? – He is a student.

Однак, коли питання стосується підмета, перед другим варіантом ставиться допоміжне дієслово. Відповідь коротка:

·                 Does she make it or do you? – She does.

·                 Did they buy that house or did she? – They did.

4.  ***Розділові питання 

   Цей тип питання також складається з двох частин, де перша частина є позитивним твердженням, а друга частина негативним, або навпаки.

Перша частина речення визначає очікувану відповідь. Якщо твердження позитивне, очікується позитивна відповідь; якщо твердження негативне, очікується негативна відповідь.

Наприклад:

·                 She sent him an invitation, didn’t she? – Yes, she did.

·                 You aren’t getting married, are you? – No, I am not.

·                 Jane isn’t in France, is she? – No, she isn’t.

·                 Our dad will come soon, won’t he? – Yes, he will.

Також є винятки:

I am going with you, aren’t I? – Yes, you are.

Ви не можете сказати: «I am a great person, am I not?». Це було б неправильно. Просто запам’ятайте, що коли вживається займенник «I», використовується «are/aren’t».

Розділові питання використовуються в розмовній мові лише для уточнення інформації або для підтвердження чи спростування чогось, якщо є сумніви.

Ви можете знайти більше матеріалів щодо цього та інших типів запитань в англійській мові, прочитавши нашу статтю про питання для розмови, щоб відточити свої навички та привернути увагу носіїв мови.




 


6/01/2023

 

SYMBOLS OF THE EUROPEAN UNION

The history of the creation of the flag begins in 1955. At that time, the European Union existed only in the form of the European Coal and Steel Community, which included six countries. However, there was a separate organization with a wider representation - the Council of Europe, which was founded a few years earlier to protect human rights and preserve European culture.

At that time, the Council of Europe was choosing its emblem. After active discussions, the current version of the flag was adopted - a circle of 12 golden stars on a blue background. The number of stars has nothing to do with the number of member countries of the organization. In various traditions, "12" is a symbolic number that means absolute perfection. It is also the number of months in a year and the number of numbers on a clock face, while the circle is also a symbol of unity.

Flag of the European Union

This is how the European flag was born, which represents the ideal of the unification of the peoples of Europe. Twelve stars shine on it, as a symbol of perfection, completeness and unity. The flag has remained unchanged over the years, despite the enlargement of the EU.

The Council of Europe later encouraged other European institutions to adopt the same flag, and in 1983 it was approved by the European Parliament. All European institutions have been using it since the beginning of 1986.

The European flag is the only emblem of the European Commission, the executive body of the EU. Other European institutions and bodies add their own emblem to the flag.

Hymn.

In a broad sense, it is the anthem not only of the EU, but also of the whole of Europe.

The anthem's music is taken from the Ninth Symphony, which Ludwig van Beethoven wrote in 1823. In the final part of his symphony, Beethoven set to music the words "Odes to Joy", written in 1785 by Friedrich von Schiller. In this poem, the idea of the brotherhood of peoples, shared by Beethoven, was echoed.

У 1972 році Рада Європи (та сама організація, яка роз робила дизайн європейського прапора) схвалила бетховенську тему «Оди радості» як свій гімн. Без слів, універсальною мовою музики, гімн виражає ідеали свободи, миру та солідарності, на яких тримається Європа.

У 1985 році гімн було схвалено як офіційний гімн ЄС. Втім він не має на меті замінити існуючі національні гімни європейських країн. Гімн ЄС – це утвердження спільних цінностей та їх єднання в усьому розмаїтті національних відмінностей. 

 

СИМВОЛИ ЄВРОПЕЙСЬКОГО СОЮЗУ

Історія створення прапору починається у 1955 році. Тоді Європейський Союз існував лише у вигляді Європейського об’єднання вугілля та сталі, до якого входило шість країн. Однак існувала окрема організація з ширшим представництвом – Рада Європи, яка була заснована на кілька років раніше для захисту прав людини та збереження європейської культури.

У той час Рада Європи підбирала собі емблему. Після активних обговорень було прийнято нинішній варіант прапора – коло з 12 золотих зірок на блакитному тлі. Число зірок не має нічого спільного з кількістю країн-членів організації. В різних традиціях «12» є символічним числом, що означає абсолютну досконалість. Це також і кількість місяців у році, і кількість цифр на циферблаті годинника, тоді як коло є ще й символом єдності.

Прапор Європейського Союзу

Так народився європейський прапор, який представляє ідеал об’єднання народів Європи. На ньому сяє дванадцять зірок, як символ довершеності, повноти та єдності. Прапор залишається незмінним протягом років, незважаючи на розширення ЄС.

Пізніше Рада Європи закликала інші європейські установи прийняти той  самий прапор, і у 1983 році його затвердив Європейський Парламент. Усі європейські інституції використовують його з початку 1986 року.

Європейський прапор – це єдина емблема Європейської Комісії, виконавчого органу ЄС. Інші європейські установи та органи додають до прапора свою власну емблему.

Гімн.

У широкому значенні – це гімн не лише ЄС, але й усієї Європи.

Музика гімну взята з Девятої симфонії, яку Людвіг ван Бетховен написав у 1823 році. У фінальній частині своєї симфонії Бетховен поклав на музику слова «Оди радості», написаної у 1785 році Фрідріхом фон Шиллером. У цьому вірші знайшла відгук ідея братання народів, яку поділяв і Бетховен.

   In 1972, the Council of Europe (the same organization that designed the European flag) approved Beethoven's Ode to Joy as its national anthem. Without words, in the universal language of music, the anthem expresses the ideals of freedom, peace and solidarity on which Europe stands.

In 1985, the anthem was approved as the official anthem of the EU. However, it is not intended to replace the existing national anthems of European countries. The EU anthem is an affirmation of common values and their unity in all the diversity of national differences.



5/31/2023

Питальні слова

Вправа1. Вставте питальні слова

1____ does Molly get up? – At 10 o’clock.

2_____ does Molly have lunch? – At school.

3_____ does Molly read in the morning? – A book.

4_____ do Molly’s parents get home? – At 6 o’clock.

5_____ does Molly’s family have dinner? – At home.

Вправа2. Вставте питальні слова who, what, how, where, when or why

1_______ are you from?

2_______ do you live?

3_______ old are you?

4_______ is your birthday?

5_______ tall are you?

Вправа 3. Fill in the question words/ Вставте питальні слова.

1_____ did your mum make? A cake.

2_____ do you play jokes?- On April 1st

3_____ presents did you get? Five.

4_____ do you celebrate New Year? At home.

5_____ do you like parties?-Because they’re fun.

https://wordwall.net/uk/resource/17029599/%D0%BF%D0%B8%D1%82%D0%B0%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D1%96-%D1%81%D0%BB%D0%BE%D0%B2%D0%B0